Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2009, 21:43   #5
bartvde
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2009
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
..nu maar hopen dat je hetzelfde resultaat krijgt als die
stripht van 7 jaar geleden hé hoe heb je overigens haarweb
ontdekt(??) en toen je in Hasselt was waarom heb je daar niet
gekeken bij die andere htkliniek voor fue en meer haha volgens mij ben jij
een fuepromo Hé wat heb je dan betaald!??
GRTZ.
Amai ook welkom.
Wel eigenlijk hoop ik op een beter resultaat dan met de strip. Als ik het aantal haren zie nu( ze zijn natuurlijk wel heel kort) tegenover wat ik toen heb gewonnen vooraan hoop ik toch op een beter resultaat. Ik kan natuurlijk nu niet zeggen of al de haren terugkomen die nu getransplanteerd zijn, ik hoop van wel natuurlijk. En over een andere kliniek in Hasselt die FUE doet wist ik niks. Ik heb maar naar 2 klinieken geweest. Sorry daarvoor, zal in het vervolg jouw raad vragen. Haha.
En jij vind mij een Fuepromo ? Ik heb enkel mijn ervaringen verteld en als mijn ervaring met die FUE beter is dan met die FUT(onder voorbehoud dat alles terugkomt natuurlijk) dan mag ik dat toch wel vertellen hé. Misschien heb jij slechte ervaringen met FUE ? Wil ik graag wel horen natuurlijk.
Wat ik heb betaald = 5900 euro voor 2600 grafts.
Hoe ik haarweb leren kennen heb? De mensen van Prohairclinic hebben me gevraagd om een verslag van mijn ervaringen op dit forum te plaatsen. Gewoon zoals ik het ervaar. Kon dus ook tegen hen werken maar gezien ik tot nu toe erg tevreden ben is het positief voor hen en is het misschien wel reklame voor hen. Niks mis mee dus vind ik en als het resultaat niet goed is, dan post ik het ook wel op dit forum.
Foto van nu: 10 dagen na Fue 2600 grafts
http://i155.photobucket.com/albums/s..._photo/HT1.jpg

Laatst gewijzigd door bartvde; 28 januari 2009 om 22:05
bartvde is offline   Met citaat reageren