Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2010, 16:50   #3
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Behoefte aan financiële steun.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Van harte gefeliciteerd Webmaster!

Wat betreft de financiën, is het misschien een idee om een rekening te openen waarop donaties kunnen worden gedaan met Ideal, Mastercard en PayPal.
Bedankt voor je felicitaties, Hanna!

Ja, de mogelijkheid van donaties is een idee waar ikzelf al mee rondloop sinds HaarWeb steeds drukker bezocht werd. Dit is één van de redenen waarom Stichting HaarWeb is opgericht: zie kopje 'Stichting' hier.

Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb, maar ik verwacht hier (de mogelijkheid om te doneren aan Stichting HaarWeb) vooralsnog weinig van. Wat wij zien op HaarWeb -vooral de afgelopen jaren- is dat veel mensen vooral informatie en steun komen halen en niet de behoefte hebben om een constructieve bijdrage aan HaarWeb te leveren c.q. iets terug te geven. Bijv. in de vorm van actieve bijdrages (informatie en steun) op het forum, het reageren op onze oproepen m.b.t. onze behoefte aan moderators, het aandragen van suggesties/ideeën om HaarWeb te verbeteren, enz, enz, enz.

Gelukkig zijn er positieve uitzonderingen onder onze leden, waar wij bijzonder dankbaar voor zijn. Maar wij (moderators en webmaster en onze betrokken, actieve leden) kunnen het niet alleen blijven doen. Hoe meer HaarWeb blijft groeien (nu 5 miljoen (!) hits per maand, 70.000 unieke bezoekers per maand en 20.000 geregistreerde leden. In 2012 zullen wij 25.000 geregistreerde leden hebben en in 2015 willen wij structureel 100.000 bezoekers per maand bereiken), hoe meer behoefte wij hebben aan man-en vrouwkracht om HaarWeb in de lucht te kunnen houden en te blijven ontwikkelen. Ik vraag me dan af: als het merendeel van de HaarWeb bezoekers en leden geen behoefte heeft meer te doen dan het halen van informatie en steun op het HaarWeb Forum, staat men dan wel open voor het geven van een donatie ten behoeve van het voortbestaan en de verdere ontwikkeling van HaarWeb?
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren