Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2019, 16:28   #69
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
het is inderdaad dramatisch hier . Mensen willen hier gewoon met elkaar op de vuist gaan vanwege meningsverschillen over turkse/nederlandse klinieken.

Ik kom hier gewoon om kennis op te doen en van ervaringsdeskundige te leren. Ik heb er zelf heel lang over getwijfeld en wil graag mensen die in dezelfde positie als ik zitten bewijzen dat een HT de oplossing kan zijn. Ik hoop heel erg dat het zo uitpakt voor me. Het groeit nog elke dag en ik zal om de maand ongeveer een update posten
Ik denk niet dat het met Transhair te maken heeft maar meer omdat het geen zo'n spectaculaire ingreep is.
De meesten onder ons hebben wel grotere problemen dan inhammen opvullen, no offence
Ik volg vele topics en ook die van u maar reageer daarom niet in ieder topic.
Velen zullen dit wel volgen en hebben er ook wel iets aan dus laat je bij gebrek aan commentaren niet ontmoedigen.
Je bent ook nog niet zo ver de spannendste periode komt er nu aan.
Ik moet ook wel toegeven dat ik de laatste tijd niet zo vaak reageer omdat bepaalde personen hier nogal bitsige commentaren geven en dan druk ik mij nog zacht uit
Commentaar zal er altijd wel zijn maar zolang je zelf tevreden bent maakt het toch niet uit waar je geweest bent.
Ik heb destijds niet voor Transhair gekozen omdat de verkopers heel glad en pusherig overkwamen en omdat ze zo vaak een FUT proberen op te dringen maar dit wil niet zeggen dat ze slecht werk leveren.
Ik ben in Turkije geweest en krijg hier ook te pas en te onpas commentaren over verwoeste donoren.
Ik ben heel tevreden met het resultaat en mijn donor is nog mooi vol dus who cares.
Ben ook van het principe als je er zelf niet behandelt geweest bent onthou je dan van commentaar of onderbouw die dan tenminste.
Je zal ongetwijfeld een mooi resultaat behalen, gelijkaardige lotgenoten terug een optie tonen om zich eventueel daar te laten behandelen als het resultaat afdoende is en daar draait een forum toch rond.
Succes en blijf posten.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21

Laatst gewijzigd door M. Hayden; 27 februari 2019 om 16:30
M. Hayden is offline   Met citaat reageren