Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2015, 15:23   #32
Koelkast
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2011
Berichten: 44
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helmgirlie Bekijk bericht
Heb de topic gelezen. Heb erg met je broer te doen. Wat misselijk om iemand zo te pesten, vanwege haarlijn, vorm van hoofd. En wat rot dat eigenlijk daardoor de problemen zijn ontstaan. Gewoon een hele toekomst zelfs die vergooid wordt. Ik vind iemand wiens haarlijn terug trekt helemaal niet lelijk. Het is nu eenmaal zo. Je kunt er niets aan doen. Genen enzo.. En om iemand om de vorm van zijn hoofd belachelijk te maken. Tss. Wie weet wat er bij die pestkoppen naar voren was gekomen als ze in hetzelfde schuitje hadden gezeten.

Als het zo zijn leven vergald, is een haarwerk misschien toch een optie. In ieder geval een dat lijkt op het kapsel dat je broer had of dat hij graag zou willen hebben. Zodat hij in ieder geval de draad weer op kan pakken en verder kan gaan met zijn leven. Hij moet dan wel elke keer een nieuw haarwerk als het versleten is, maar misschien is daarmee te leven. Desnoods een gedeeltelijk haarwerk. Alleen het deel dat kaal aan het worden is. Is dan ook iets minder belasting. Ik gun hem zijn geluk zo. Ook al ken ik hem niet. Maar zijn verhaal grijpt mij wel aan.

En voor je broer; je bent mooi zoals je bent. Ik hoop echt dat je de juiste hulp gaat krijgen zodat je alles een plaats kunt geven en dat je op een punt komt waarop je denkt "boeien!" Ik ga wat van mijn leven maken en eruit halen wat erin zit. Wat een ander van mij denkt of vindt wat uiterlijk betreft, boeit mij niet meer. Ik ben gelukkig zoals ik ben.

En psychologische hulp. Die is zeker nodig. Ook als hij besluit een haarwerk of een andere oplossing te nemen. Dan leert hij het een plekje te geven.

Topper van een broer ben jij trouwens om het zo voor hem op te nemen en er voor hem te zijn.

Ik wens je broer heel veel geluk voor de toekomst toe en dat de zon weer voor hem gaat schijnen en het gewoon helemaal weer goedkomt.

Zo dit wilde ik even kwijt!
Bedankt voor je medeleven helmgirlie en een hart onder de riem, dat doet ons goed.
Koelkast is offline   Met citaat reageren