Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2018, 00:49   #42
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe gaat het nu?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dudewhereismyha Bekijk bericht
Als je er erg kalend uit ziet kun je beter gewoon je kop scheren. Ga naar de sportschool. Als je niet tevreden bent over de rest van je uiterlijk ten minste..

Weet je hoeveel mannen er kaal zijn? Het is doodnormaal. Sowieso boeit niemand het dat je kaal wordt om de volgende twee redenen:

1: Omdat je er qua persoon helemaal niks op verandert.
2: Omdat je heus niet zooooo interessant bent dat mensen zich bezig gaan houden met de dode eiwitten die uit jouw scalp groeien. Alsof er iemand op straat zou lopen en denkt; 'oh mijn god die jongen/man heeft geen haar op zijn hoofd wat moet die wel niet ongelukkig zijn!'. Tuurlijk niet..
Sommige mensen kunnen het inderdaad goed hebben, maar het ligt toch ook echt enorm veel aan de rest van je gezicht. Als je (zoals in mijn geval) normaalgesproken bijvoorbeeld geen klachten had over vrouwelijke aandacht en na je haarverlies opeens met de nek wordt aangekeken, dan is dat best een zure appel om doorheen te moeten bijten. Op die manier ontstaat er snel een sneeuwbaleffect, waardoor je jezelf steeds dieper de put in slaat.
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren