Discussie: Beginstadium AGA?
Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2011, 21:58   #6
michel85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2011
Berichten: 4
Ik zit er een beetje tussenin denk ik, zie ook heel veel mannen met een lagere haarlijn (mijn haarlijn is altijd wel wat aan de hoge kant geweest). Maar zie ook veel mannen waar AGA heel duidelijk aanwezig is.

Als ik naar de NW schalen kijk, zie ik bij NW1 dat het bij de slapen recht naar boven loopt (kinderhaarlijn), en bij NW2 trekt het daar al schuin naar achter (je krijgt dus een soort driehoek aan de zijkant). Als ik naar mezelf kijk loopt het ook schuin naar achter, en dit was vroeger niet het geval. Daarom dacht ik dat het AGA proces begonnen was. Als het elke 10 jaar een paar cm naar achter trekt, ben ik rond mijn 50ste kaal, maar als ik nu met fina zou beginnen zou ik misschien kaal zijn rond mijn 70ste. Overigens weet ik niet of het erg is om op je 50ste kaal te zijn, misschien denk ik er tegen die tijd heel anders over. Maar heb mijn haar een keer gemillimeterd en dat was echt verschrikkelijk, vandaar mijn bezorgdheid

Bedankt voor de info. Ik denk dat ik het nog een paar jaar aankijk, als mijn haarlijn verder terug trekt of als het echt zichtbaar dunner word, begin ik met fina.
michel85 is offline   Met citaat reageren