Los bericht bekijken
Oud 30 november 2008, 11:56   #4
mouchke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2008
Berichten: 30
Hallo Madelieve,
Ja... wat kan ik zeggen,ik weet alleen dat ik er helemaal nog ni aan toe ben om een haarstukje of pruik te dragen.Nu hoeft dit momenteel nog niet hoor aangezien ik het nog redelijk goed kan verbergen voor een leek dan toch.Het enige wat me wakker houd is dat er een moment gaat komen dat ik het toch niet meer kan verstoppen.Ik hoop nog altijd dat die cortisonen spuiten het uitvallen gaan tegen houden en dat ik zoals het nu is verder kan met een klein haarstukje dan boven op mijn hoofd eventueel. Ik weet niet hoelang jij deze aandoening al hebt en hoeveel verschillende behandelingen je al gekregen hebt maar aangezien dat ze nog een bioptie moeten doen denk ik dat je er ook nog niet lang mee loopt. Heb jij ook cortisonen spuiten gekregen rechtstreeks in de haarwortel? En zo ja had dit resultaat?Mijn huidarts zegt dat dat de enige remedie is die en beetje helpt(tegen houdt)en mijn werkgever die ook arts is zegt hetzelfde.Ik hoop van harte voor jou dat je haarstukje dat je aan het maken bent zal lukken en mooi zal zijn. Ikzelf ben niet zo'n knutselmie maar mijn vriend wel dus mischien in de toekomst dat ik hem ook aan't knutselen moet zetten,je weet nooit he.Wat de feestdagen betreft, daar heb ik geen interesse voor momenteel daar ben ik veel te down voor. Ik kan maar aan één ding denken en dat is mijn haar dat houdt me dag en nacht bezig. Ik wens je veel sterkte toe en goede moed verder en hopelijk op een wederhoren. Groetjes ......
mouchke is offline   Met citaat reageren