Los bericht bekijken
Oud 21 december 2008, 20:54   #12
Sammeke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2008
Berichten: 1
Ik ben vorige week voor 2e x bij dermatoloog geweest.Weer cortisonen gehad en Ik heb weer verteld dat ik vaak darmklachten heb,en zou ook graag een haaronderzoek,en allergietest willen maar alles word genegeerd,en daar word ik toch een beetje gefrustreerd van.Ben naar een andere dermatoloog in een ander ziekenhuis gegaan,en krijg daar weer t antwoord dat ik me er bij neer moet leggen en dat t wel goed komt,terwijl ik verdomme onderzoek wil.
Heb contact gezocht met een homeopaat die levende bloedanalyses doet.Dit zijn onderzoeken die in het ziekenhuis niet gedaan worden.Daar hebben ze al onderzoeken met mijn bloed gedaan, had alleen te hoog vit B6 in mijn bloed.
Dit is vrijdag gedaan,je kan meekijken op een scherm hoe jou bloedcelletjes eruit zien.
Hij zag dat ik problemen had met spijsvertering, en mijn darmen.
Ook zitten er schimmels in mijn bloedcellen ,en wat zware metalen(werk in verleden).
Daarom wilde ik graag het haaronderzoek,maar je betaalt je scheel aan verzekering en je word maar weggestuurd.
Ik heb nu medicijnen om die schimmels uit mijn bloed te krijgen,en misschien zijn er bij jullie ook dingen die niet gecheckt worden in het ziekenhuis.
Heb 6 plekken op mun kop,had altijd een megabos met haar,en kan het nu nog net verbergen,en je raakt er aardig onzeker van,en depri,heb nu wat hoop dat het goedkomt.Stress zal best in lichte mate meespelen,maar je krijgt alleen meer stress door dit.
Hoe lang viel bij jullie haar uit??Ik hoop dat hij de oorzaak gevonden heeft,en dat alles weer goed komt,ik houd jullie zeker op de hoogte.
Greetz Sammy
Sammeke is offline   Met citaat reageren