Los bericht bekijken
Oud 22 december 2008, 09:18   #13
madelieve
HaarWeb lid
 
madelieve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 229
Hallo Sammeke,

Tja, je moet er zelf achteraan he? Ik zou echt niet bij de pakken gaan neerzitten en maar weer naar een andere dermatoloog gaan. Je hebt duidelijk 'iets' aan je haar! Ik vind het wel frappant met die schimmel, in mijn geval heb ik ook het idee dat dat een boosdoener kan zijn, ik zet deze vraag ook op mijn vragenlijstje voor de dermatolooog. Ook ik heb problemen met mijn darmen, ik heb een hardnekkige constipatie en ben nu probiotica gaan slikken. Ik heb gelezen dat darmproblemen schimmels kunnen veroorzaken!
Wat een gedoe, als je auto kapot gaat, ga je naar de garage en hoef je niet mee te denken wat er aan de hand kan zijn, laat staan, te bewijzen dat ie het niet naar behoren doet. Een auto heeft ook geen 'virus' of 'tussen de oren' maar een 'mensenmonteur' geeft al snel op als er wat onduidelijkheid is. Wat het extreme uitvallen betreft dat heeft bij mij ruim 4 maanden geduurd. Het is nu stabiel en met wat fantasie ietsjes dikker.
Sterkte, geef niet op en ga desnoods naar een privekliniek ( ik hoefde uiteindelijk maar €25 zelf te betalen).
__________________
Madelieve
madelieve is offline   Met citaat reageren