Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2010, 02:05   #1
John18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2009
Berichten: 113
Huidige situatie [+Foto's] en een vraag

Na het een tijdje zonder al teveel haarweb hebben kunnen uithouden, ben ik weer terug met een nieuwe situatie. Bij het kortwieken van mijn haar vanochtend, besloot ik het wat korter te doen dan gebruikelijk. In plaats van de normale 2cm ben ik gegaan voor iets langer dan 1cm.

Voor de spiegel kwam ik tot een schokkende ontdekking, achterop mijn frontlinie was ik bezig heftig manschappen te verliezen, iets wat verborgen was gebleven door mijn oude kapsel.

Heb wat foto's van de oorlogszone gemaakt:

Eerste 3 foto's lijkt nog vrij weinig aan de hand, gemaakt zonder flits (en kennelijk met bevende handen)







Maar dan gooien we de flits erop en dan krijgen we dezelfde horror te zien die mij al ten deel viel vanochtend voor de spiegel.



En nog een keer:


Je kunt op de foto's klikken, dan worden ze groter.


Momenteel zit ik aan een regime van Finasteride(via Odessa) en Kirkland Minoxidil 5%, beiden vanaf Juni vorig jaar en Rooscure vanaf augustus. Wat is de beste manier om de zaak bovenop weer stevig te krijgen? De Minoxidil deed ik nog niet superconsequent boven op mijn hoofd, alleen op de inhammen, maar dat gaat vanaf nu zeker ook gebeuren. Dit komt alleen op mij over als ietwat weinig. Wat kan ik doen om mijn haren daar veilig te stellen? Bovenop het hoofd is beter te redden/terug te groeien dan de inhammen hoor ik altijd. Achterop mijn hoofd is nog niks aan de hand, zo met het blote oog bezien dan.

Dus wat zou verstandig zijn om te doen?
John18 is offline   Met citaat reageren