Los bericht bekijken
Oud 29 november 2016, 16:05   #20
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door René K. Bekijk bericht
Beste HairCoach,

Het gaat om ONZE ervaringen. Wij hebben al een behandeling bij Beauclinic mogen ervaren. Ervaringen met deze kliniek zijn zeer positief, MonyetBotak en ik zijn daar zelf behandeld.

Dit forum gaat over het delen van ervaringen. En al zijn dat er voor deze jonge kliniek misschien nog niet veel, dan is het niet sterk je mening te geven over een kliniek waar je zelf niet geweest bent.

Een goede HairCoach zou je kunnen zijn voor mensen die nog op zoek zijn naar een goede kliniek. Dit doe je door onderbouwd een goede conclusie te trekken uit allerlei (tientallen) ervaringen. Daar hebben de nieuwe bezoekers wat aan. Daar help je ze wel mee.

Het webforum moet niet een platform zijn voor critici die zelf een podium willen hebben. Mensen die hier zoeken, die zoeken bevestiging dat haartransplantatie werkt en zoeken een vertrouwd adres om dit te laten doen. En of ze dit nou bij Beauclinic doen of in een andere kliniek, we helpen ze alleen door ervaringen te delen. Eigen en eerlijke ervaringen!

Dus promoot je eigen kliniek. Promoot je eigen gebruikte pillen en sapjes, maar bekritiseer geen partijen waar je niet mee aan tafel hebt gezeten. Daar heeft niemand hier wat aan. Als je echt een rol wilt spelen, ga deze kliniek dan eens bezoeken en praat met de mensen daar. Vinden ze vast niet erg en wellicht steek je er nog wat van op.

Als laatste, misschien hebben ze nog niet veel referenties, maar ze doen hun werk goed en prettig. Het resultaat van mijn haargroei is al goed zichtbaar na 7 maanden, dus ik ben er al lang blij mee, meer bewijs heb ik niet nodig.
Deze kliniek moet zeker een goede eerlijke kans krijgen en hoeft niet te worden neergesabeld door mensen die er zelf niet geweest zijn. Waarom??? Kansloos toch!
Ik hou toevallig het Youtube-account van BeauClinic in de gaten, daar wacht ik al weer met smart op een volgende video met update van Nick. Zou jij ook nog enkele foto's van jouw situatie (voor én nu) willen posten?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren