Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2016, 13:43   #471
vanessa91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2016
Berichten: 5
Geslacht:
Hoi! Mijn naam is Vanessa, ik ben 25 jaar en sinds 2 jaar heb ik last van haaruitval bovenop mijn hoofd, en zijkanten. Ik vind het enorm moeilijk om te accepteren. Ik heb wel enorm veel steun gehad aan alle verhalen hier op het Forum, daarom heb ik besloten om ook mijn verhaal met jullie te delen om anderen ook te kunnen bijstaan met dit rotprobleem!
Ik heb de afgelopen 2 jaar veel stress gehad vanwege mijn studie. Ook at ik slecht ( ongezond, veel suiker). Ik slikte ook al 5 jaar de pil (microgygnon). Sinds een jaar ben ik gestopt met de pil, omdat ik dacht dat mijn haaruitval lag aan de pil. Ik ben sinds die tijd gezonder gaan eten, rustiger aan gaan doen, maar de haaruitval stopt niet. Ik ben toen naar de dermatoloog gegaan, en die heeft mijn bloed onderzocht, maar er was volgens haar niks aan de hand. Voor mij gevoel is er juist van alles aan de hand. Ik vind haaruitval zo erg, want je hebt totaal geen controle over. Ik ben heel bang om kaal te worden.

Maar goed, genoeg gezeur. Ik probeer nu castor olie maskers en henna en vitamine B pillen en maak er maar een sport van om zo veel natuurlijke wondermiddeltjes uit te proberen, hihi.

Tot snel op het forum!

Groetjes, vanessa
vanessa91 is offline   Met citaat reageren