Los bericht bekijken
Oud 18 september 2004, 23:14   #10
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Ik ben het 500% met je eens Haarmannetje. DHT is NIET de boosdoener; het zijn onze genen! Toch kan een onderzoek nuttig zijn, want misschien heeft deze aanpak minder bijwerkingen. De afbraak van DHT geschiedt namelijk NA dat oestrogeen is geneutraliseerd en DAT spreekt me erg aan.

Gentherapie is nog lang niet haalbaar en dat weet jij ook!
Tuurlijk, ik zeg ook duidelijk dat ik veel interesse toon in je onderzoek . Zeker weten, wie weet wat er uit voortkomt. Ik denk ook dat het vooral interessant is omdat het de restanten aanpakt en niet de productie. Inderdaad, de productie is van cruciaal belang voor het nut van DHT: neuteralisatie van oestrogeen. Je ziet dat bij een significant aantal mannen het rommelen met de vorming van DHT kan leiden tot ernstige problemen: gyno.

Ik weet niet hoe dat zit met de gentherapie. Laatst las ik juist een positief van de VPRO (uit een wetenschappelijk dossier; gaat hier ook een topic over) bericht dat het niet lang meer gaat duren. Maar daarnaast zijn er ook andere manieren: lokaal aanpakken van het probleem (topicals op de hoofdhuid) en de tweede schakel aanpakken: aanvallen van het immuumsysteem. Dus het is niet of DHT uitschakelen in het lichaam of gentherapie .

Maar laten we in godsnaam hopen dat jouw onderzoek wat positiefs oplevert. Nogmaals, ik ben erg blij dat je dit gaat doen en wens je er nogmaals veel succes mee.
Haarmannetje is offline