Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2018, 16:50   #51
mcm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Hoi allemaal, ben ik weer en inmiddels 1 week verder na mijn 1e MHP behandeling. Ik ben steeds blijer dat ik geen haarwerk heb genomen en dit voelt echt als een dikke last die van mijn schouders valt, ook al heb ik de haarwerken nooit geprobeerd haha. Ik ben ook blij dat er vertraging op mijn haarwerken zat waardoor ik langer heb kunnen nadenken. Het nadeel is dat ik wel 2x €300,- voor die haarwerken heb moeten betalen omdat de prijs met 2 natuurlijk hoger ligt dan met 12. Dit is jammer maar is niet anders en natuurlijk beter dan dat ik er 12 had moeten aftikken. Misschien te snel besloten, ja zou kunnen, maar ik heb nog steeds geen spijt ervan, want juist door dit proces heb ik de keuze gemaakt waar ik nu zit.

Ik krijg dus met MHP 3 behandelingen. 1 is de haarlijn maken en een kleur kiezen en checken hoe de huid hierop reageert, over 3 weken gaan ze kijken of 't nog ietsjes donkerder kan, of dat 't qua kleur blijft zoals nu en gaan ze ook een 3D effect maken. Bij behandeling 3 checken ze alles nog even goed na. Deze behandeling is doorgaans ook maar n uurtje ofzo.

Het ziet nu al super mooi uit en is absoluut niet te onderscheiden van echt. Ook omdat ik echte haar ertussen heb staan voel je gewoon stoppels. De MPH loopt mooi door in mijn krans en 't is echt super mooi.

Mijn haarlijn wil ik wat verder naar voren. Ze hebben deze nu natuurlijk gehouden maar ik wil 'm toch net ietsjes naar voor hebben, dit gaan we behandeling 2 rustig bekijken.

Het was soms wat vervelend qua prikjes maar zeker niet pijnlijk of vervelend. De dag was redelijk lang maar mijn behandelaar was super gezellig.

Kortom, dit is wel echt wat ik zocht. Heb schijnbaar volgens veel mensen ook een goeie ''kale'' kop. Alhoewel het is nu gewoon lekker kort gemillimeterd. Het scheelt echt al of je een kaal hoofd hebt zonder haar of een ''gemillimeterde'' look. Qua aanzien meteen vol!

Ik gooi komende week even een foto'tje. Kortom; ik ben blij!
mcm is offline   Met citaat reageren