Los bericht bekijken
Oud 7 september 2006, 16:52   #1
Yglodokus
Registered User
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 120
Misschien een nieuw subforum?

Waarom lees ik alleen maar trieste verhalen?

Waarom staan overal "regimes"? Pillen en shampoos die het soms alleen maar erger maken enzovoort.

Natuurlijk is het erg om je haar te verliezen. Maar als je het eenmaal accepteert, heb je niks meer op deze site te zoeken lijkt het. Het lijkt hier wel een taboe om te zeggen dat je het geaccepteerd hebt, dat je gekapt bent met middeltjes en dat je gewoon happy kaal bent?

Dus waarom niet een aparte afdeling, want als ik toch sommige adviezen lees van "gebruik dit en deze shampoo maar en blabla" denk ik: scheer het toch eraf of kort ofzo.

Want als je elke dag maar blijft bezighouden met "o wat erg ik wordt zo kaal" dan hou je daar toch een rotgevoel aan over?

Toen ik het eenmaal gemillimeterd had was ik weer blij. Zelfvertrouwen enzo was weer terug. Zag niet elke dag lange haren op mn kussen enzo. Korte haartjes zie je niet. Tuurlijk, je weet dat het niet op is gehouden, maar het scheelt enorm als je niet steeds wordt geconfronteerd.

En sowieso is het leuker om te horen van "hey kale!!!" dan "je wordt kaal hahahah". Het voelt dan als een keuze, hoewel het dat niet echt is natuurlijk.

Maar omdat ik goed voelen over mezelf belangrijker vind dan een paar haartjes redden en nog steeds onzeker zijn enzo, heb ik het er maar afgeschoren. Ik dacht ook bij mezelf...

Waar vallen vrouwen nou op?
- een man met mooi haar die onzeker is over zichzelf
of een mooie kale man die zelfverzekerdheid uitstraalt.

Nou daarom Zelf ben ik 19 en als ik dan sommige verhalen lees van 24-jarigen ofzo die zitten te piepen, dan denk ik van: "ben jij nou een vent? kom op zeg! scheer het eraf of scheer je weg"

overigens begrijp ik wel dat het voor dames wat anders ligt. Daar is het allemaal nog wat gevoeliger, hoewel het ook erg mooi kan staan!

Dus mijn advies aan de maker van de site: een afdeling voor mensen met een kale of gemillimeterde kop die niet vragen om adviezen of regimes maar die gewoon wat ervaringen willen delen en praten over scheermethodes ofzo
Yglodokus is offline