Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2020, 22:59   #2
Bodyfreak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2020
Locatie: Diepenbeek Belgium
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reemster1983 Bekijk bericht
Hallo iedereen op dit forum!

Ik zit al jaren met het idee om mijn inhammen op te vullen. Maar wat ik dus niet had verwacht is hoeveel oplichting er is (schijnbaar, of denk ik?) op dit gebied! Ik was van plan om een gesprek bij Visus haarkliniek aan te gaan, maar daar lees ik dan weer zulke negatieve verhalen over hier.. En als ik elders kijk allemaal weer positief. Maar dat kunnen dus ook fake reviews zijn! (lekker handig) Waar doe ik goed aan?? Automatisch denk ik om dan een kliniek uit te kiezen die super duur is, en waar ook de bekende Nederlanders naar toe gegaan zijn.. maarja, dit zegt ook niet alles of zo'n kliniek goed is..

Er zijn vast mensen met ervaring die al een tijdje hier aangemeld zijn, en te vertrouwen zijn... Help me AJB... Waar doe ik goed aan?

Hoi Reemster1983 ,



Ik begrijp je onrust en twijfels . Een haartransplantatie is niet iets wat je zomaar laat uitvoeren zonder op voorhand voldoende informatie te hebben vergaard. Nu ik ben onlangs pas actief geworden op dit forum maar lees wel al enkele jaren mee . Na mijn haartransplantatie nog geen week geleden voel ik me nu net iets meer verbonden met mijn lotgenoten . Nu de keuze van een kliniek is echt wel persoonlijk en denk dat je online wel voldoende informatie en reviews terugvind over wat je mogelijkheden allemaal zijn. En wat voor de één negatief is is dan voor de andere weer positief . Niet gemakkelijk om dan een keuze te maken inderdaad. Je zal alles een beetje moeten afwegen . Je budget , waar je je wil behandelen en door wie. Als je de tijd er toe neemt om voldoende research te doen kom je er zeker en vast wel uit .


Succes alvast !
Bodyfreak is offline   Met citaat reageren