Los bericht bekijken
Oud 14 september 2006, 19:02   #19
popey
popeye
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Locatie: eindhoven
Berichten: 19
Hallo,
Zal me even voorstellen,
Ben een vrouw van 30 jaar en de afgelopen jaren kamp ik met dunner wordend haar.
En eindelijk heb ik de stap durven zetten om naar de dermatoloog te gaan en het probleem te bekennen!
Vind het echt vreselijk en ben bang dat ik kaal zal worden op vroege leeftijd, voornamelijk boven op mijn kruin zeer dun, weinig haar.
De dermatoloog heeft een pluktest gedaan, bloedonderzoek en ik heb een haarwortelonderzoek gehad, zijn voorlopige diagnose was AA.
Maar nu de uitslag van het haarworteloderzoek binnen is duidt het op meer zegt ze.
Een veels te hoog percentage is in de uitval of rust fase wat niet goed was en duidde volgens haar op een haarziekte, maar ja wat is er nog meer dan de bekende mannelijke kaalheidsziekte.
Ze hebben me nu doorgestuurd naar het AMZ(maastricht) om daar verder geholpen te worden.Zal waarschijnlijk nog een maand duren eer ik daar kan komen en de dermatoloog heeft me in ieder geval de Yasmin voorgeschreven en nu is het maar afwachten, hoop zo dat het gestabiliseerd kan worden!


Dus mijn medicatie is tot op heden alleen de Yasmin.
Groetjes Popeye
popey is offline   Met citaat reageren