Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2006, 19:11   #27
bikkel
HaarWeb lid
 
bikkel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 36
Ik ben Bikkel een vrouw van 29 en heb inmiddels al heel lang AA. Ik draag sinds mijn twaalfde(ongeveer) een haarwerk en ik heb er nu weinig moeite meer mee. Ik slik geen medicijnen en gebruik geen zalfjes/shampoos. Ik heb me er bij neergelegd, voor zover dat kan dan, dat mijn haar niet meer terug zal komen.
Ik doe wel van alles, op vakantie ga ik lekker snorkelen/duiken, ik surf(af en toe) en doe verder alles waar ik zin in heb. Ik heb niet het gevoel dat mijn haarwerk me ergens bij belemmerd. Alleen van de wind wordt ik wel eens niet goed.....

Mijn vraag is waarom iedereen zo afgeeft op Dr. Boersma. Ik ben namelijk ook bij een Dr. Boersma geweest, in het A.S. ziekenhuis te Zwijndrecht en ik heb helemaal geen nare ervaringen met hem. Ik weet niet of dat dit dezelfde arts is, maar het kan volgens mij haast niet missen. Deze arts hield in zijn vrije tijd spreekuur en hij heeft mij heel goed bijgestaan en geholpen, helaas was het niet voor lange duur maar daar heeft hij mij ook heel goed voor voorgelicht toen ik bij hem voor het eerst kwam. Kunnen jullie me vertellen of wel allemaal over dezelfde Dr. Boersma spreken?????
__________________
Live life, be happy!!!
bikkel is offline   Met citaat reageren