Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2015, 01:53   #29
Koelkast
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2011
Berichten: 44
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
En ik wil niet nog een discussie op gang brengen ofzo... Maar je zegt dat de medicijnen bij jou goed hebben geholpen, maar bij je broertje niet. Hij doet aan behoorlijke fitness/bodybuilding... En jij?

De reden waarom ik dit vraag is dat bodybuilding ook in verband wordt gebracht met haaruitval. Nogmaals, dat is een discussie op zich en er is hier al behoorlijk wat over gezegd, maar ik ben toch van mening dat als je gevoelig bent voor DHT, intensief fitness of bodybuilden geen goed doet voor het haar. Helemaal met supplementen. Zou (heel misschien) dat dan de reden zijn waarom meds niet aanslaan bij hem en wel bij jou?

Zelf zei mijn dermatoloog ook eens tegen mij dat dit een bekend probleem was en ik een keuze moest maken tussen de gewichten of mijn haar... Gewoon simpel fit blijven was geen probleem trouwens...
We doen beiden aan krachtsporten. Verder gebruiken we alleen whey en bcaa's, verder niets. Geen idee of dit bepaalde effecten heeft op haaruitval, ik weet alleen dat het niet slim is om te kuren maar dat waren we sowieso al niet van plan. Bij mij is de haaruitval redelijk stabiel en met redelijk stabiel bedoel ik dat het heel langzaam gaat vergeleken met andere jaren. Misschien is dit in het geval van mijn broertje ook wel zo maar gaat het in zijn hoofd nog net zo snel.
Koelkast is offline   Met citaat reageren