Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2018, 14:14   #100
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi Mexican,

Wat fijn dat het zo goed gaat met je hoofdhuid! Gebruik he behalve die shampoo nog wat anders? En gebruik je de mediceuticals spullen nog?
Zal wel een opluchting zijn dat je haaruitval ook veel minder is, ik hoop dat het doorzet! En anders heb je in januari je haarstukje achter de hand. Duurt wel lang voordat het klaar is maar dan heb je ook wat!
Hoe kom je aan die biotine?

Ik ben uiteindelijk niet naar die alopecia beurs geweest want had niemand om mee te gaan. En als ik alleen zou zijn gegaan had ik me uit wanhoop allemaal dure producten en pillen aan laten smeren. Zaterdagochtend wel bij een andere haarwerker geweest waar ik 2 weken geleden ook was en zij verzekerde mij dat ik echt niet kaal wordt en geen haarstuk of pruik nodig heb. Al gaf ik haar geld toe..En dat ik het zelfs gewoon los moet dragen. Maar dan zie je die dunne plekken/hoofdhuid aan de achterkant dus dat durf ik echt niet.
In Amerika ga ik Rogaine foam kopen, 5% minoxidil schuim voor vrouwen. Hier is het niet te koop en kan je het alleen online via schimmige sites bestellen die steeds uit de lucht zijn. Mijn dermatoloog en huisarts wilden geen minoxidil voorschrijven. In Amerika is het gewoon bij elke Wallmart/Wallgreens te koop.

Ik ga me volgende week ook niet zomaar weg laten sturen bij de dermatoloog. Jammer dat hij geen foto's heeft gemaakt, dan kon hij zien dat het idd alleen maar erger wordt.
Marianne1 is offline   Met citaat reageren