Discussie: Oranje haarverf
Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2006, 17:35   #13
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bananenboom
Zoals de eerste zin van mijn post vast al deed vermoeden, had ik niet het idee dat ik op het goede forum zat, maar gelukkig blijken de meningen hierover te verschillen .
Misschien dat het niet helemaal duidelijk was, maar ik was echt op zoek naar vaste/permanente verf, dus niet een spoeling of een spuitbus of iets dergelijks. En dat kun je niet vinden bij een doorgaande kapperswinkel of fopshop .
Nou ben ik totaal niet thuis in dat soort dingen, dus was het erg lastig zoeken voor mij, dus vandaar dat ik het op deze manier probeerde. Uiteindelijk kwam ik na een lange zoektocht bij een groothandel uit, welke na wat zeuren wel het een en ander voor mij uit wilde zoeken. Uiteindelijk kwamen ze met een lijst producten waarmee het moeten lukken. Voor de geinteresseerden: Blondeerspul met Activator, en 2 soorten verf van LITAP LK Millenium: rood en koper welke ik moet mengen tot fel oranje. Ten slotte ook nog een busje developer, waar dat ook voor mag dienen (Gelukkig is mijn nichtje kapster).

En nu maar hopen dat het gaat lukken!
Dus je wilt het echt permanent oranje? Niet goed gelezen, dus. Ik kon het me eigenlijk niet voorstellen.
Ik hoop dat je haar er nog op zit na blonderen + verven achter elkaar. Succes!
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren