Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2009, 22:34   #11
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Geef je groot gelijk,snap hun wel hoor,maar gezondheid is het belangrijkste en vooral op jouw leeftijd zal het denk ik niet veel verder achteruit gaan al weet je het nooit natuurlijk.
Ik zelf zal ook niet aan de finas gaan moet er niet aan denken,maarja mijn Ht laat voorlopig nog even op zich wachten,eerst maar kijken hoe het verder loopt misschien ga ik het milimeteren sowieso kort als het me staat dan laat ik het sowieso ff gaan ben alleen bang voor de reacties als ik dat doe
Ik vind het een zeer goede zaak van een kliniek als ze je op medicatie wijzen. Dan is het aan jouzelf de keus om er wel of niet mee te beginnen.

In mijn geval is daar niet op gewezen en is mijn kaalslag verder gegaan en dat neem ik die kliniek (zal geen namen noemen) zeer kwalijk!!

En als JIJ denkt dat je het moet millimeteren, moet je dat doen. Reacties zal je misschien krijgen (wie weet nog meer positieve dan negatieve), maar probeer daar boven te staan en meestal gaan die negatieve reacties, mocht je die krijgen en niet teveel hapt, gauw weer over...
Ambo is offline   Met citaat reageren