Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2009, 14:55   #54
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool eens de donor uit verdoving komt zal je het wel goed voelen

wel ik heb lichte anti-biotica gekregen en pijnstillers...
zodra je donor achteraan wakker word zal je het wel goed voelen, vergeet niet dat ze een hele reep huid uit je achterhoofd gehaald hebben en dan alles terug dichtgespannen en bij elkaar genaaid

slapen is een echt probleem , toch ging het redelijk goed omdat die pijnstillers zo zwaar waren dat je ver je ogen niet kon openhouden, voor ik die nam kon ik mijn ogen ook bijna niet meer openhouden maar dan wel van die pijn...
ik sliep met zo een nekkussentje met het idee : zo raak ik mijn genaaide zone niet en lig ik niet op mijn grafts.... fout
ik ben wakker geworden dat ik toch in mijn slaap iets gedraaid was en een klein beetje op men voorhoofd lag , het bloedde beetje , heb het direct lichtjes gedept met papieren zakdoekje...
net toevallig dat op die plaats waar het zo bloedde een cirkeltje dat iets minder dik is , daarmee bedoel ik een cirkeltje dat er minder graftjes doorgekomen waren , waarschijnlijk door de redelijke bloeding op die zone zijn er paar graftjes uitgeduwd....

ik denk dat ik bij mijn volgende ht binnenkort dus , ga proberen rechtop te slapen in een zetel met soort bescherming rond me dat ik praktisch niet mijn hoofd kan op de zetel zelf leggen... ik ben er nog niet aan uit...

de eerste 3 - 4 dagen zijn de zwaarste , daarna gaat het enkel beter...
ik mag echt niet klagen van mijn fut , maar toch liever een fue , die kleine putjes zagen er veel minder zwaar uit dan snee van oor tot oor...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 15 augustus 2009 om 14:58
wesley1982 is offline   Met citaat reageren