Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2009, 19:16   #56
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
wel ik heb lichte anti-biotica gekregen en pijnstillers...
zodra je donor achteraan wakker word zal je het wel goed voelen, vergeet niet dat ze een hele reep huid uit je achterhoofd gehaald hebben en dan alles terug dichtgespannen en bij elkaar genaaid
Bedankt voor dat beeld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
slapen is een echt probleem , toch ging het redelijk goed omdat die pijnstillers zo zwaar waren dat je ver je ogen niet kon openhouden, voor ik die nam kon ik mijn ogen ook bijna niet meer openhouden maar dan wel van die pijn...
ik sliep met zo een nekkussentje met het idee : zo raak ik mijn genaaide zone niet en lig ik niet op mijn grafts.... fout
ik ben wakker geworden dat ik toch in mijn slaap iets gedraaid was en een klein beetje op men voorhoofd lag , het bloedde beetje , heb het direct lichtjes gedept met papieren zakdoekje...
net toevallig dat op die plaats waar het zo bloedde een cirkeltje dat iets minder dik is , daarmee bedoel ik een cirkeltje dat er minder graftjes doorgekomen waren , waarschijnlijk door de redelijke bloeding op die zone zijn er paar graftjes uitgeduwd....

ik denk dat ik bij mijn volgende ht binnenkort dus , ga proberen rechtop te slapen in een zetel met soort bescherming rond me dat ik praktisch niet mijn hoofd kan op de zetel zelf leggen... ik ben er nog niet aan uit...
Is daar helemaal niets over geadviseerd. Je hebt nl erg moeilijk controle over wat je doet wanneer je slaapt. Ik had zelf ook het plan om een klein kussentje te gaan gebruiken, zodat je achterhoofd vrij is (zoals hier op het forum als tip is gegeven, weet niet meer precies wie). Maar inderdaad, wanneer je toch met je voorhoofd op het kussen/matras terecht komt 's nachts, dan lijkt het me zeker niet bevordelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
de eerste 3 - 4 dagen zijn de zwaarste , daarna gaat het enkel beter...
ik mag echt niet klagen van mijn fut , maar toch liever een fue , die kleine putjes zagen er veel minder zwaar uit dan snee van oor tot oor...
tja, keuze tussen fut en fue. er is in dit topic al het nodige over geschreven. Ik kan me de keuze voor beide voorstellen. Maar ook met een fue zul je in eerste instantie niet echt lekker slapen. Bovendien is het voor het ontvangstgebied niet anders. En slapen in een stoel?
Hoewel, mijn opa deed dat ook na de lunch

Hoe lang blijft het ontvangstgebied eigenlijk kwetsbaar. Wanneer zijn de grafts zodanig dat ze wel een stootje kunnen hebben. (anders maar heel veel red bull drinken...)
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren