Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2009, 18:22   #57
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja FUE donor ziet er mooi uit hoor, Wesley. Ik ben zo blij dat ik nog steeds mijn haar kan kortwieken.

Wat betreft de operatie, jzijp, stel je je er niet teveel van voor. Voor mij persoonlijk was het wel afzien, maar daar lagen andere redenen aan ten gronde. Die verdovingen zijn wel ff pijnlijk.

Vanaf het moment dat ik daar binnen stapte, heb ik nooit het idee gehad dat er een cosmetisch operatie ging plaatsvinden een half uur later.

Receptiedesk (zat zo'n schat van een meid achter, met heerlijk vlaams accent) en behandelkamer liggen nog geen 20 meter van elkaar af.

Nee niet te vergelijken met een operatie in het ziekenhuis, wat mij betreft. Kan niet wachten totdat ik daar (AC) weer in de stoel ligt. Wat mij betreft mag het morgen nog gebeuren.
Voor mij wordt het de eerste serieuze operatie. Ik heb gelukkig nooit in het ziekenhuis gelegen. Wel wat poliklinische dingen. Ongetwijfeld heeft het ook daar mee te maken. Ik ben ook zeker heel blij dat ik naar een privekliniek ga, want ik heb niet echt een hoge pet op van de reguliere gezondheidszorg/ziekenhuizen.

Verder heb ik alleen ervaring met de kliniek in Veldhoven. Ook daar zijn het zeer prettige mensen. Samen met mijn vrouw komen we er regelmatig, vanwege o.a. een laserbehandeling voor het verwijderen van een tattoeage van haar. Ik ga er vanuit dat de mensen in Belgie in ieder geval op dezelfde manier met de patienten omgaan. Alle verhalen die ik lees over AC en dr Feriduni bevestigen dat ook. Dat is ook niet waar ik me zorgen over maak.

Mijn vraag was eigenlijk wat meer informatief bedoeld. Wat kan je nog verwachten als je na de operatie de kliniek uitloopt. Hoe is het eerste beeld, hoe ziet je hoofd er dan uit, wat voel je precies (of niet).
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren