Discussie: Setipiprant log
Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2016, 17:46   #7
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
100mg is gebaseerd op enkele posts op verschillende internationale fora's. Voor een eerste ervaring lijkt dit interessant genoeg te zijn. We evalueren na 3 tal maand (de dosis kan later nog aangepast worden). Het bedrijf hierachter (Kythera) test echter ook wel hogere dosissen, maar dit is normaal. Met finasteride is er ook getest op verschillende hoeveelheden en zo bleek dat het niet de moeite is om 5mg te pakken ipv de nu aangeraden 1mg.

Werken met mg's is niet altijd evident, oplossen in shaker en drinken zou ik niet doen. (met geen enkele medicatie eigenlijk) Ofwel in pil vorm oraal nemen zoals wij doen ofwel oplossen in een vehicle en topical aanbrengen zoals Ryan (doen ze ook met RU)

Ryan ik kwam je posts tegen op hairlosstalk. Topical zou inderdaad nog een beter effect hebben. We kiezen voorlopig voor pilvorm omdat dit gewoon makkelijker in te nemen is. Vond ru een heel gedoe, maakte dit altijd voor een week (helaas). Blij dat er ook iemand is dat topical doet. Dan kunnen we ervaringen delen. Ben ook zeer benieuwd dus. Succes!

Nu dan de UPDATE:
Het gaat vrij vlot betaling is gisteren ontvangen (na 3werkdagen),
Seti werd gisteren door de koerier opgepikt en zal toekomen nu vrijdag voormiddag.
Vroeger dan verwacht dus! Ik kom dit weekend samen om het praktische te regelen (pillen maken) en we zullen waarschijnlijk aanstaande maandag al van start kunnen gaan!
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren