Discussie: Setipiprant log
Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2016, 18:44   #8
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Lijkt erop bij het stoppen van Seti dat het haar zwakker wordt.. Dit betekend dat stoppen bijna geen optie is! Dit vind ik bij een forum:

"The same thing happened to me back in January i ran out for a month or so and my hair got really weak, finer and lighter in colour as you said. I am not sure if this was because it was because of the hair being dependant on the Seti... the strange thing was that i was still on CB until i got some more seti and i didn't expect to see the drop in quality that i saw, because i thought the CB would continue to protect me. I got back on Seti and the quality improved again after another 6 weeks."
Even bekeken gaat vooral over de kwaliteit van het haar dat er achteruitging. Niet zozeer een toename in verlies. Verklaarbaar want cb gaat shedding tegen als ik mij niet vergis. Hij neemt 900mg lijkt me echt wel dicht tegen de max te zitten. Helaas is er bij mijn weten niets dat je zomaar kan stoppen of kan missen. Buiten histogen natuurlijk. Met 1 injectie op een jaar een aanzienelijke verbetering . Zelf kijk persoonlijk het meeste uit naar JAK-inhibitors al is dit zeer duur en heeft niemand al echt ervaring mee.
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren