Los bericht bekijken
Oud 7 november 2017, 22:46   #5
YVSO
Haartabletten e-shop
 
Geregistreerd: 7 november 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Thumbs up Onze reactie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samshair Bekijk bericht
Deze partij heeft geen kvk nummer vermeld op de site Ik heb even gezocht in de database van de kvk maar hier zijn ze ook niet bekend.

Het gaat om een webwinkel maar er word geen gebruik gemaakt van bijvoorbeeld een Trustpilot, Kiyoh of een ander review systeem.

Je kan zelfs niet met Paypal bestellen Stel dat dit wel mogelijk was dan profiteer je altijd van kopersbescherming en dan kan je altijd je geld terughalen indien nodig. Kortom ik zou hier niet zomaar een bestelling plaatsen en al helemaal niet voor je iemand hebt gesproken die zelf wat gekocht heeft in deze webwinkel.
Beste Forumleden,

Ik kwam bij toeval deze post tegen en denk dat het relevant voor deze discussie is als het onderwerp van de discussie zelf ook mag reageren.

Wij hebben de webshop YVSO sinds 2014 and sindsdien een schare groep vaste klanten opgebouwd. Leverden wij de eerste jaren vanuit China door zelf bij de apotheek voorraad in te slaan, het afgelopen jaar zijn wij overgestapt op de bekendere merken uit India. Hiervoor werken wij samen met een gelicenseerde apotheker nabij Mumbai, die wij na een zorgvuldige selectie tijdens ons bezoek hebben uitgekozen. De tabletten worden direct bij de fabrikant besteld, denk aan Dr. Reddy's Laboratories Co. Ltd., CIPLA LTD, en INTAS. Dit zijn generieke merken die haartabletten produceren van uitmuntende kwaliteit.
Met onze professionele leverancier en ons eigen streven naar het leveren van eerlijke en transparante producten online, ben ik van mening dat we een goede partij zijn voor sommige lotgenoten binnen de haarcommunity.
Bedankt voor de ruimte om ons zegje te doen. Als er vragen zijn kun je ons bereiken via email, telefoon, en live chat klantenservice.
Ik wens iedereen veel succes met het tegengaan van zijn haaruitval.

Webmaster @ YVSO
YVSO is offline   Met citaat reageren