Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2019, 18:39   #39
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
In 2004 had ik enkel wat dunne inhammetjes en bijv. mijn kruin was wat dunner. Was niet eens zo zichtbaar of opvallend. Maar omdat ik op een podium sta, onder enorme lampen, beelden terug zag, enorm impulsief was, en geld had. Ben ik als een kip zonder kop naar Transhair gegaan. Daar heeft men een lullige 500 grafts middels FUT verdeeld over mijn kruin en over mijn hele hoofd. Nu - 15 jaar later - staat/stond er eigenlijk alleen dat nog. En wellicht nog wat 'echt' haar. Hoe dan ook is dat de laatste 6 jaar onveranderd gebleven.

Ik heb er wel een prachtig litteken aan over gehouden.. Maar dat MHP ik wel weg, evt.

Volluma gebruik ik al ruim 20 jaar. Jaren was dat een prima oplossing. Maar ik zal mijn foto's eens bij HWI opvragen en daarnaast een foto zetten waarbij ik Volluma gebruik. Ik kreeg dat nog steeds voor elkaar. Je geloofd het nooit! Wacht maar tot je het ziet! Voor mij was het juist steeds meer een voordeel dat Volluma dikke autolak primer is. Ik spoot letterlijk elke dag een complete pruik op mijn kop.

Mijn complete douche ziet al jaren bruin van die rotzooi. Sterker nog, rond het hele huis daalde het neer. Het zit overal, tussen kieren en in gaten. Gadverdamme!

Met deze HT bij HWI van afgelopen week hebben ze mijn kruin gelaten voor wat het is, ik zou het - waar nodig - namelijk in twee stappen doen. Want aan het verdelen van te weinig grafts over een te groot oppervlak heb je niet veel. Op mijn kruin staat nog wel wat, dus. Maar de haren die over mijn hoofd stonden en zijn verdeeld in 2004. Al is dat weinig. Voor mij was dat genoeg Volluma überhaupt te kunnen gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat deze terug komen. Dus ik kan me niet voorstellen dat die haren tussen de 4215 nauw op elkaar geplaatste grafts heen groeien. Ergens hoop ik van wel natuurlijk.

Mijn haarkleur i.c.m. de korstjes/wondjes. En omdat het dicht op elkaar is geplaatst. Maakt het mij vooralsnog praktisch onmogelijk te bepalen of er haren tussen die grafts terug groeien. Op zich niet erg. Want er komt hopelijk haar op. Maar dan loop ik wel een paar maanden met een kale kop rond. En niemand kent mij zo. Door Volluma denkt iedereen dat ik een dikke bos vies plakkerig haar heb.

Wanneer ik weer wat haar heb, en ik heb camouflage nodig. Dan stap ik ook over op wat anders. Inderdaad.

Snappie?
Jammer dat het litteken tegen is gevallen. Ik heb me in februari bij Transhair laten behandelen, ben weer een stuk ouder dan jij (52) en het was enkel mn kruin dus wilde graag een zo effectief mogelijke behandeling. Vandaar mijn keuze. Ik zal niet nogmaals een behandeling willen laten doen. Litteken zal afwachten zijn. Echter heb ik het achter nu al redelijk kort en je ziet er niets van dus zal geluk hebben In 15 jaar is er waarschijnlijk ook wel e.e.a. aan de techniek verbeterd. Succes nu met het lange wachten en alle fases. Nu zul je voorlopig geduld moeten hebben
Mikeye is offline   Met citaat reageren