Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2005, 13:35   #60
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
vanaf heden zal in het haarwoordenboekje de onomstotelijk bewezen middelen aangeven met het symbool . Dit is denk ik wat handiger voor de newbies, die anders helemaal verzuipen in het grote aanbod van de haargroeimiddelen.

Tot nu toe heb ik alleen minoxidil, finasteride, dutasteride, ketoconazol en cyproteronacetaat (voor vrouwen) dit symbool gegeven. Ik zat nog te twijfelen over spironolacton en fluridil, maar naar deze middelen zijn nog geen serieuze studies gedaan naar de werking bij AGA. Dus die krijgen het voorlopig niet. Verder verdient Tricomin er misschien eigenlijk ook eentje, maar ook die heb ik er voorlopig geen gegeven omdat er maar één kleine, niet-FDA-gerelateerde studie naar is gedaan.

Let wel: het symbool geeft slechts aan dat het middel een bewezen werking heeft! Het geeft niet aan dat ik of iemand anders van HaarWeb het middel adviseer! Iedere persoon reageert anders op middelen, en iedere persoon moet voor zichzelf bepalen of uitproberen (het liefst in overleg met een arts!) welk regimen het beste bij hem of haar past.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren