Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2019, 09:18   #172
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexicang Bekijk bericht
Janneke, bij mij precies zo. Toen de ergste warmte het land uit was, werd de uitval minder. En vorig jaar begon de jeuk ook toen het warmer werd, nu ook.
Ik word er echt knetter gek van, het maakt mij zo onzeker!
Ik durf zowat niet naar buiten, dat is toch erg?
En vorige zomer op vakantie naar een warm land, heel veel uitval. We gaan dit jaar weer...
Maar, nu ik deze link kan leggen, heb ik wel weer wat meer informatie voor de dermatoloog, wie weet kan hij er wat mee.

.
Ik herken dit helemaal Mexican, bij mij gaat het ook weer meer jeuken, bij een wasbeurt weer rond de 300 haren en het is al zo dun. Ik voel me zonder mijn haarwerk ook heel onzeker. Het is heel erg als je er zo onder gaat lijden dat je niet meer naar buiten durft , ik heb dat ook heel erg gehad en je wordt er depressief van. Ik heb een volledig haarwerk en als ik dat op heb dan voel ik me oke. Maar een haarwerk komt ( denk ik ) mijn haar en hoofdhuid niet ten goede omdat mijn haar zo teer en bros is en ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat het goed is voor die schilfers. Dus wanneer zet ik het op en wanneer niet. Ik loop allang te dubben om mijn haar te millimeteren , dan zit dat bosje pierig haar niet te broeien onder mijn haarwerk en ben ik van die twijfel af. En moet ik gewoon overgaan tot permanent dragen van het haarwerk. Ik zie al dat Viola hier heeft gereageerd, misschien kan die je helpen want als leek weet je gewoon niet waar je goed aandoet of niet. En omdat jij een topper hebt die niet goed zit heb je nooit rust en alleen daarvan kunnen we al meer klachten krijgen. Vermijd stress zeggen ze dan. Dat valt niet mee met een haar en hoofdhuidprobleem.

Laatst gewijzigd door Janneke100; 2 mei 2019 om 10:50
Janneke100 is offline   Met citaat reageren