Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2019, 09:57   #173
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marianne1 Bekijk bericht
@mexican wat balen zeg dat je haarwerk nog steeds niet bevalt. Je had je er zo op verheugd, zo lang gewacht en san dit...Je zou idd bij Jennifer Hoeve langs kunnen gaan, maar haar haarwerken zien er wel allemaal hetzelfde uit vind ik op de website. Of bij MoveHS, is wel wat langer rijden (tenzij je naar Almere gaat) maar je kan altijd vragen of zij kunnen kijken.

Ik kijk veel videos op YouTube over haarwerken, is ook heel leerzaam. Bijv Taz's Wig Closet, Patti's Pearls, Jill Lynn.
Moet je ook eens opzoeken.
Zij hebben allemaal synthetische haarwerken maar zijn er heel blij mee en lijkt net echt haar.
Ik was van de week bij een ander haarwerksalon om even te kijken en daar hadden ze echt mooie synthetische haarwerken. Ok ze gaan niet lang mee, maar voor het bedrag wat ik voor mijn haarwerk heb betaald zou ik er 4 of 5 kunnen kopen.

Viola: ik lees dat veel dames blij zijn met Jon Renau haarwerken, hebben jullie daar ervaring mee? Zit bijv. te kijken op internet naar Sarah van Jon Renau, reviews van echte koopsters maar die ziet er echt moooooi uit. Veel mooier dan mijn haarwerk. Ok, het is geen echt haar en zal maar een paar maanden meegaan maar toch.
En als je op internet besteld kan je hem vaak ruilen als hij niet bevalt.
Hoi Marianne, ik heb een synthetisch haarwerk en ik ben er echt blij mee. Ik had fijn stijl haar , maar wel heel gemakkelijk, veel en gezond haar.Dat is sinds vorig jaar compleet veranderd. Het is heel erg uitgedund en daarbij ongezond, uitgedroogd en hoofdhuidproblemen erbij en dat heb je echt niet zomaar weer in balans. Mede door overgang, stress en huidallergie is het niet herstelt en kom je in een cirkel van problemen terecht. Omdat ik niet eens een fohn had of een stijltang of wat dan ook wilde ik vooral een makkelijk kapsel wat overeen kwam met mijn eigen kapsel. Lang en staart. En dat heb je met een synthetisch haarwerk. Ik was het, en als het droog is zit het meteen goed. Het is dun geknoopt en precies mijn kleur. dus ik ben in 5 minuten klaar voor een feestje. En het is echt niet zichtbaar dat het synthetisch is. ( vind ik) Ik heb het bij Boelies Choice gekocht en zij waarschuwde wel dat het in niet al te lange tijd kan gaan vervilten( ik draag het in een staart) dus gaat minder lang mee en wist ik van te voren, maar vergeleken met de prijzen van echt haar kan ik er nog best een aantal aanschaffen. Voor mij is het het belangrijkste dat ik me er goed bij voel als ik het draag. Voor sommigen zal dit met echt haar zijn, maar niet voor mij, het is allemaal heel persoonlijk denk ik.

Laatst gewijzigd door Janneke100; 2 mei 2019 om 10:52
Janneke100 is offline   Met citaat reageren