Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2005, 17:16   #73
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Zoals al gezegd: de betekenis van het woord "survey" is gewoon onderzoek, opmeting.
De meest gangbare betekenis van het Engelse woord "survey" is "interview", en dan meestal mbv vragenlijsten. Zeker als het woord in een wetenschappelijke context wordt gebruikt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deckard
Rustig aan kerel want ik voel me exact hetzelfde over jou houding ten opzichte van dingen die ik als afdoende bewijsmateriaal beschouw.
Dingen uit tweede hand worden doorgaans niet als afdoende bewijsmateriaal gezien Deckard, sorry. Probeer anders nog eens primaire bronnen te vinden, zoals ik die gaf. De discussie is nu weer helemaal terug bij af in mijn ogen en het kan toch niet de bedoeling zijn om in cirkeltjes te praten. Wat mij betreft is een discussie bedoeld om dichter bij elkaar te komen, maar dat kan alleen als men bereid is water bij de wijn te doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deckard
De auteur zegt zelf als afsluiter:

In spite of the Golden Ratio's truly amazing mathematical properties, and its propensity to pop up where least expected in natural phenomena, I believe that we should abandon its application as some sort of universal standard for "beauty," either in the human face or in the arts.

I believe.

Ik ook, maar dan het andere.
Het verschil is dat de auteur het beargumenteert met primaire bronnen, en jij niet.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 oktober 2005 om 17:22
Tiuri is offline   Met citaat reageren