Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2009, 21:22   #2
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jzijp Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Volgende maand gaat het bij mij gebeuren: een ht bij Dr Ferduni van ca 2000 grafts.

Tijdens mijn zoektocht naar ervaringen op het gebied van ht en Dr Ferduni ben ik hier terecht gekomen. Een erg prettig forum, waar erg veel info te vinden is.

Ik wil graag mijn ervaringen delen in de voorbereiding, maar ook die van de operatie en de periode erna.

Verder hoop ik dat ik gevraagd en ongevraagd reakties, tips, etc zal krijgen voor een goede voorbereiding, maar ook herstel na de operatie. Uiteraard sta ik ook open voor vragen en discussie.

Zonder in te gaan op allerlei discussies over welke klniek je wel en niet zou moeten kiezen, kan ik aangeven dat ik al langer ervaring heb met AC vanwege andere behandelingen van zowel mezelf als mijn vrouw. We hebben te maken gehad met diverse behandelaars en deze plaatsen stuk voor stuk het belang van de patient en het resultaat voorop. Voor mij in ieder geval een zeer belangrijk aspect.

Om een indruk te krijgen van mijn huidige situatie, zie de volgende foto's (vandaag gemaakt):

He heel veel succes gewenst dan!! wat is je leeftijd eigenlijk dan? en heb je nog steeds achteruitgang of is je haar stabiel?
jord-y is offline   Met citaat reageren