Los bericht bekijken
Oud 18 april 2007, 13:56   #36
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Hallo Allen,

Ik vroeg me af, daar ik begin okt '07 voor de 4de keer behandeld wil gaan worden.(met de voorkeur voor FUE in combi met litteken correctie.)

Is het bij FUE ook nodig het ontvangsgebied(daar waar de grafts komen)
kaal te scheren?
Zoniet is het niet beter dan? kan een ''transplanteur'' niet beter en gerichter/overzichtelijker inplanteren met een ''kojak-koppie''.(en sneller werken, lijkt mij wel)
Het kan natuurlijk ook weer zo zijn als allles zeer kort geschoren is
Er moeilijker gezien kan worden wat er ''open'' staat met name bij verdichtings behandelingen.
Als je bijvoorbeeld net als ik 3 keer behandeld ben in totaal 2200 grafts
Bij ''TH'' in Vlijmen.

Kan er natuurlijk helemaal naast zitten met het bovengenoemde(met uitzondering van mijn 3 behandelingen natuurlijk)

Als dit het geval mocht zij, nou dan kies ik wel voor het kaal geschoren worden natuurlijk.

Vroeg me dit gewoon af, daar ik toch 8 weken vrij ben na mijn behandeling.(totaal ''kaal'' dan niet echt een probleem)
En in 2 maanden is het haar toch weer +_ 2cm lang toch?

Voor de gene die mijn situatie nog niet kennen hier wat foto's

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren