Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2011, 09:48   #37
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Lekker vlot kapsel, Mailman! Ik begrijp waarom je hier wat minder vaak langs komt tegenwoordig
Haha, ja vind ik ook. Het geeft mij een goed gevoel dat ik -wat betreft mijn haar- weer een gladjanus kan zijn Wellicht dat ik het later anders vormgeef (al heel fijn dat ik een keus heb!), maar voor nu vind ik dit prima.

Inderdaad. Ik ben weinig op HW te vinden. Het is dat Bart van PHC mijn zo nu en dan belt om te horen hoe het gaat, maar anders zou ik weinig met mijn haar bezig zijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Mooi dekkend van voren .Is dit eigenlijk alleen van pro-hair omdat je schrijft dat je bij gho een slechte opkomst hebt gehad ?.Het lijkt wel of je ook nog wel donor over hebt .Na ja als mijn vooraanzicht zo mooi dekkend wordt dan doe ik het ervoor .
Hoi Sneu. Dank je! Nee, dit is het resultaat van een FUT bij LA (1800 grafts), 1600 bij HSI (ongeveer 300/400 opgekomen) en 2000 bij PHC.

Op zich heb ik nog wel donor achter, maar ik vind het ook lekker om mijn haar kort te dragen achter. Bovendien heb ik op dit moment andere financiële prioriteiten. Maar ik sluit niet uit dat ik ooit weer voor een HT ga (bij PHC).
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren