Los bericht bekijken
Oud 1 april 2019, 17:29   #1
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Update haar situatie

Beste lotgenoten,


Hier ben ik weer met een update, na lang geweest te zijn! Ik ben ondertussen 24 jaar, wordt dit jaar 25. Wou jullie updaten hoe het nu zit met mijn haar situatie. Ik kon het toch een lange tijd verbergen met toppik en haarspray... maar dit is echter gedaan nu, omdat het dus erger wordt. Ik gebruik nog altijd Minoxidil,Foligain haar capsules, revita shampoo/conditioner en omega capsules. Dus nog steeds geen finastride... ben het nu wel echter meer aan het overwegen nu. Want ik ben het beu dat het nog altijd zoveel invloed heeft op mijn dagelijks/sociaal leven. Ik kom niet meer buiten zonder pet of muts,ik vermijd meeste activiteiten met vrienden enz... Ik ben zeker van plan om dit jaar een HT te laten doen, maar wil eerst mij haarverlies stabiel hebben, wat logisch is natuurlijk. Maar ik ben natuurlijk vrij sceptisch over 'finastride'...

Dus ik zou toch graag antwoorden willen hebben van gebruikers, want ik denk... als ik geen finastride zou gebruiken, dat het veel erger gaat worden en dat ik meer depressiever ga worden.



Dus dit zijn mijn vragen:



1) Gaat finastride veel invloed op mijn sportprestaties? Want ik heb zeker een zeer sportief leven en dit is zeer belangrijk voor mij... Ik doe 4 x per week fitness & 2 x gevecht sport. Gaat dit ook invloed hebben op bv: mijn spiermassa enz...


2) Geen 100% erecties meer ("penis dat zou krimpen")


3) Acne op het gezicht


4) Hoe lang duurt de shedding?


5) Als ik side effects zou hebben, zou deze dan verdwijnen na een tijd?



Graag hoor ik jullie advies! (Ik kan foto's posten als jullie willen)


Mvg,


Malibuuuuu

Laatst gewijzigd door Malibu; 1 april 2019 om 18:16
Malibu is offline   Met citaat reageren