Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2019, 16:26   #9
Hillebrandd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2018
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Sorry, maar ik vind het van bovenaf nog best wel dun na 10 maanden. Hoe ziet dit er vanaf de voorkant uit? Of komt dit door het licht?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
lijkt dat ze nogal weinig grafts langs de voorkant hebben geplaatst, kan je op de post-op foto goed zien. Hopelijk komt er nog wat densiteit bij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Ik sluit me aan bij een aantal eerdere reacties: ook ik vind de densiteit tegenvallen na 10 maanden. Normaal gesproken zou je volgens mij al veel meer moeten zien qua dichtheid, al weet ik dat het maximaal zo'n 14 maanden kan duren.
Meer is altijd beter, maar met de grootte van de kaalheid en de hoeveelheid grafts ben ik aardig content met het resultaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MBerghuis Bekijk bericht
Verdeling hebben ze goed gedaan bij Esteworld, ziet er goed uit. Met deze hoeveelheid grafts op zo’n grote kaalheid snap ik dat je hier enorm blij mee bent. Meer dan dit kan sowieso niet in één behandeling.
Thanks Berghuis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Mega kaal vooraf. Misschien wel 250cm2 kaalheid en meer. Zet je daar 3700 grafts op he je een dichtheid van 15cm2. Ik sluit me dus aan bij eerdere opmerkingen. Het resultaat is bijzonder goed voor zo een grote kaalheid.

Hadden ze meer grafts an de voorkant gezet had je die achter niet en had je ze achter op gezet had je ze voor niet. Zo is beste van beide netjies verdeeld.Complimenten voor de chirurg

Geniet er van Hillie heel nice
Bedankt Don. Ben blij dat jij het wel inziet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skyman2 Bekijk bericht
Wow ziet er goed uit!

Heb je een ook een foto van je donor?
10 maanden;





Laatst gewijzigd door Hillebrandd; 24 mei 2019 om 03:50
Hillebrandd is offline   Met citaat reageren