Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2019, 20:22   #19
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Op aliexpress zag ik ook Toppik en andere haarproducten te koop voor weinig geld. Kun je het proberen en kost het niet meteen zoveel
Hej Michael,

Btw is het nou Michael als in M. Jackson, of Mike, of Miegael (fonetisch) ? Zomaar benieuwd.
En kerel, nog 15 dagen he, dan ben je jarig..

AliExpress, idd. Daar had ik ook al aan gedacht. Alleen is dat volgens mij niet de echte Toppik. En je moet er lang op wachten. Maar het is inderdaad wel een idee, kost geen drol natuurlijk. Toch goed dat je dat opmerkt, want ik was het zelf weer even vergeten. Komt omdat ik raar ben.

Joh, ik zit - door het erg korte haar nu - nog meer met de kleur. En ik wil enkel "spot-repair" doen. Dan is een te donkere of afwijkende kleur zo veel duidelijker fout. Met deze Hairdo kun je niets uitspuiten, snappie? *Uitspuiten zoals ze doen bij schadeherstel van een auto, begrijp je? Ik wil mijn zijkanten niet vol hoeven spuiten.

En Volluma heeft ineens meerdere nadelen, vooral nu. Ik wil daar ook echt vanaf. Het wast er echt niet makkelijk uit. En het komt met best wat power/hoeveelheid als een burst uit die bus. Dat is niet handig nu. Maar aangezien ik altijd Volluma gebruikt heb en eigenlijk nooit serieus naar wat anders heb gekeken, valt dat nog best tegen. Er is ineens enorm veel verkrijgbaar en op zo veel plekken..

Maar Michael,
Gebruik jij eigenlijk zoiets dan? Of ooit gedaan? Jij bent toch blond. Als jij Volluma licht blond neemt spuit je letterlijk een redelijk knalgele kleur op je haar, wist je dat? Ik vraag me af op dat bij Toppik of iets anders ook zo is qua kleur.

Mijn kleur zit tussen licht-bruin en blond in. En het mag niet rood uitslaan. Eerder minder saturated, dus richting grijs, heel subtiel. Is moeilijk uit te leggen, en op een foto zie je het ook niet. Volluma's donker-, middel-, en licht blond klopte geen van allen. Middel-bruin is way te donker. En licht-bruin komt -soms- in de buurt, maar geeft een duidelijke rode gloed.
mohawk is offline   Met citaat reageren