Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2012, 13:42   #8
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Haaruitval heeft effect op alles wat je doet in het leven.. tenminste zo zie ik.. hoe kun je 100%.. of tenminste 75% functioneren als dit soort dingen controle hebben over je leven.. en wat je ook doet "dat hebben ze toch wel"..

Mijn vader heeft nu +- norwood 4.. met verdunning, hij is ook dan wel bijna 70 jaar. op zijn 38e had hij +- 3vertex. Mijn moeders vader heeft totaal geen haarverlies geleden evenals haar broers. De broers van mijn vader wisselen af.. de ene helemaal geen verlies en de ander behoorlijk..

Ik heb een grote scheidingstreep op mijn achterhoofd wat op kaalheid lijkt maar het gekke is dat ik deze al zowiezo meer dan 10 jaar heb.. evenals mijn broer en moeder..
en de streep op mijn achterhoofd gaat naar de kruin, als ik het kam zie je dus een vervaagde streep met daarop een kaal rondje van de kruin.. maar wanneer ik alles in de scheiding kam is het 1 grote streep..

Ik kamp nu ook met haarverlies ook in de krans.. waarschijnlijk stress.. laatste maanden enorrmmmee stress!! Paar dagen geleden was de stress zo erg dat ik wel plukken haar verloor bij douchen en kammen..
Jasperdje is offline   Met citaat reageren