Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2015, 21:24   #32
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
photoshop of photocopy..?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvamia Bekijk bericht
Maar toch is een resultaat als dat niet onmogelijk maar het vereist wel discipline en ervaring.

Ik heb de ervaring maar niet de discipline :-), als je een dergelijk effect wenst te creëren dan moet je de front verlijmen en dat vereist veel kunde maar vooral tijd.
Tijd is dan wat ik met een eigen bedrijf en 3 kinderen dan weer niet heb en ik doe weer mijn best in de gym dus met al dat gezweet is lijmen geen optie.
Maar hier nog een paar pic's van resultaten van haarwerken.
Ja klopt Salva, het is benaderbaar met de juiste aandacht hierin en vergt idd veel discipline en tijdsinvestering om dit te blijven doen.. Ook ik ben een regelmatige sporter met druk gezinsleven en doe het hoognodige na al die jaren ook, maar lijmen front doe ik wel .. met Ghost Bond op waterbasis en voor 1x per week reinigen gebruik ik voor base de folie-slide technique (transparante folie) en het hoofdhuid met een plantaardige olie van de reformwinkel (flink en veel olien en inwrijven en daarna superschoon en gezond), en alles binnen 20-25min voor een snelle wissel- cq reinigingsbeurt; zijn de succes-credo's.

Toch zal ik altijd een haarwerk herkennen als het haar achterover gekamd is zoals in het besproken (dubieuze) voorbeeld; ook in jou eigen ge-uploade foto's. Net wat ik zei, dat ziet een ervaren oog, en dat komt o.a. door de haarlijn die vaak strakker oogt, het haar zelf dat wat minder flexibel deint op het hoofd en ook toch een heeel klein beetje zichtbare overgang front.. (voor het ervaren oog).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bal Bekijk bericht
Ik reeds zei, licht bewerkt met Photoshop (blur effect) maar het haar is wel verlijmd swiss lace
Photoshop of photo-copy ..? dan maar het bewijs erbij halen .. zie foto van een vermoedelijke Spaans model op onderstaande link .. en als bijlage toegevoegd.. makkelijk op te zoeken via google- afbeeldingen

http://modaellos.com/cortes-de-pelo-...lo-corto-tupe/
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg _Spaans_model.jpg‎ (76,7 KB, 86x gelezen)
Bestandstype: jpg _hair_jun15.jpg‎ (61,4 KB, 66x gelezen)
Haired is offline   Met citaat reageren