Los bericht bekijken
Oud 3 november 2003, 17:42   #11
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
toppik

100% zekerheid dat er geen toppik wordt gebruikt. Zijn foto's die in de fotoruimte zijn gemaakt. Ik heb er veel zelf gemaakt. Wij adviseren echter wel Volluma aan mensen die een lichte vorm van kaalheid hebben(veel vrouwen) of als aanvulling op de HT. Dit is hetzelfde als Toppik, alleen wat innovatiever.

Verder:

Met de follikeltechniek krijg je helemaal GEEN betere en natuurlijkere resultaten. Ik heb vandaag nog met Neidel gesproken en het is geen optimale techniek. Je zou het wel kunnen aanbieden, zodat mensen dan kunnen kiezen. Verder duurt klonen nog JAREN en HAIRMULTIPLICATION is ook nog geen succes.
Ik hoop dat het ooit gaat gebeuren, want transhair gaat het dan ook toepassen, ook al werk ik er dan misschien helemaal niet meer.
Transhair doet zeker veel aan research dmv netwerken met andere chirurgen en klinieken in de wereld(en natuurlijk intern bij de 4 overige transhair instituten).

Met name Neidel speelt een grote rol hierin en inmiddels Leonhardt ook. Zij is opgeleid door NEidel. Zij gaan jaarlijks de congressen af en spreken veel chirurgen.

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys

Laatst gewijzigd door jornkielman; 10 maart 2006 om 21:32
jornkielman is offline   Met citaat reageren