Discussie: hsi amsterdam
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2014, 18:59   #58
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Ja al die artikeltjes zeggen mij niet zoveel.

Wat ik wel weet is dat het vaak een wijvanwceendgehalte heeft en blijkbaar was het in dit geval dus ook zo, althans ik vertrouw het zelf voor geen meter.
Die prijzen zijn helemaal om te huilen.
Kijk als je nou denderende resultaten en baanbrekende opties hebt voor een vernieuwde HT met veel voordelen ok.

Dat is jouw mening dat zal mij ook verder niet echt interesseren eigenlijk wou het alleen even kwijt dat je nu wel opeens een hele ommekeer gemaakt hebt.
Waar je eerst fel tegen mensen was die überhaupt iets over Hans Kazan zeiden in zijn nadeel ben je nu opeens anti Hans Kazan vreemd

Ik baseer me op mensen die ik hier zie posten met hun resultaten,bekende sterren en verhalen/ervaringen op internet om een beetje een idee te krijgen van hoe en wat.

Hoef niet popie jopie te komen met allerlei artikels om een oordeel over iets te kunnen of mogen hebben.
Boeren gezonde verstand en intuitie kom je al in heel eind mee!

Daarnaast heb je nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Ben je tevreden met je HT? want die 3maanden na HT situatie ben je nu ver overheen lijkt mij he

Mijn HT was zonder hocus pocus Hans Kazan methode helaas achja het scheelt wel wat knaken zeg maar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voor HT.jpg‎ (40,9 KB, 35x gelezen)
Bestandstype: jpg Nu.jpg‎ (30,7 KB, 32x gelezen)
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 17 juli 2014 om 19:49
jord-y is offline   Met citaat reageren