Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2019, 15:33   #59
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Dag heren,

Na een lange stilte hier weer een update vanuit mijn kant. De reden dat ik een tijdje geen update heb geschreven heeft er met name mee te maken dat er vanaf april niet heel veel meer aan mijn situatie veranderd is. Het is nu een jaar geleden dat ik de behandeling onderging. Zie bijgevoegd de foto's van het eindresultaat.

Al met al kijk ik terug op een succesvolle ht + accell. Vorig jaar rond deze tijd had ik alleen maar kunnen dromen van dit resultaat. Zoals jullie kunnen zien blijven het bruggebied (net achter de kuif) en mijn kruin een kalend gedeelte. Dit zal echt met een tweede behandeling opgevuld moeten worden. Zoals eerder aangegeven kijk ik eerst een aantal jaar aan hoe het zich zal ontwikkelen. Ik heb het geluk dat ik vrij lang ben, waardoor het voor, zij en achter aanzicht goed is. Van bovenaf valt de kaalheid goed waar te nemen.

Vanuit Esteworld heb ik de tip overgenomen om na het douchen jaar haar goed en al enigszins in model te föhnen. Vervolgens een modelleren met een kleine beetje droge wax en m'n kuif lijkt een stuk voller.

Qua nieuwe haren heb ik volgens mij het eindresultaat een aantal maanden al bereikt. Ik heb wel het idee dat het allemaal nog net iets dikker is geworden. Met name het stuk onder mijn kruin (net boven het donorgebied lijkt een stuk dikker te zijn geworden.

Ik zal doorgaan met twee maal daags Mino5 5, Curegen spray en Biotine pillen en dan maar hopen om stabilisatie.

Jullie bedankt voor het volgen, reageren en mochten er vragen/opmerkingen zijn, dan zal ik daar op reageren. Dit blog blijft namelijk gewoon open, maar wellicht dat ik wat minder vaak een update zal doen.

Ciao!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Arno - zijkant.jpg‎ (149,4 KB, 731x gelezen)
Bestandstype: jpg Arno - zijkant 2.jpg‎ (84,7 KB, 692x gelezen)
Bestandstype: jpg Arno - donor.jpg‎ (149,2 KB, 720x gelezen)
Bestandstype: jpg Arno - bovenkant.jpg‎ (140,8 KB, 805x gelezen)
Arno1990 is offline   Met citaat reageren