Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2011, 18:23   #3
BobRoss
Dunner haar op kruin.
 
Geregistreerd: 25 juli 2006
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door br0014 Bekijk bericht
Een volgende vraag is waar ik de minoxidil het beste kan bestellen. De apotheek vraagt de bespottelijke prijs van bijna €80 voor 100 ml (waar ik volgens mij maar 6 weken mee kan doen). Ik heb veel dingen over bestellen via ebay gehoord, maar is dit wel echte, gesealde minoxidil? Ook heb ik een website gevonden, minoxidil-bestellen.nl maar alleen de naam al vind ik niet helemaal koosjer klinken...

Alle hulp die mij tot een beslissing kan leiden is welkom. Hartelijk bedankt voor uw tijd en aandacht.
Uit onderzoek blijkt dat Minoxidil 5% (let op die 5%, je hebt ook lage concentraties die minder goed werken) vooral effectief is bij de kruin en amper bij de inhammen. Je kan derhalve misschien beter een ander middel proberen, zoals 1/4e Finasteride-tabletje. Ik ben vijf jaar geleden begonnen en bij mij is het effectief. Mijn een jaar oudere broer wordt kaler en kaler terwijl ik mijn haar blijf behouden.
Om nog even op Minoxidil terug te komen. Als je google't op onderzoeken naar Minoxidil, zul je zien dat vrijwel alle wetenschappers concluderen dat het effect bij de inhammen zwak is. Maar het goede nieuws is dat je nog maar 21 jaar bent. Binnen tien jaar is er vermoedelijk een definitieve oplossing tegen kaalheid en je kan het tot die tijd voorkomen.
BobRoss is offline   Met citaat reageren