Los bericht bekijken
Oud 3 december 2020, 00:18   #13
kenc81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2018
Locatie: Vireux-Molhain,Frankrijk
Berichten: 52
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door civ6fan Bekijk bericht
Ja ik heb precies hetzelfde. Ik neem het nu een maand en ben ook bang voor de bijwerkingen. Ik heb tot nu toe niks fysieks gemerkt maar het voelt toch een beetje anders. En dat kan inderdaad net zo goed placebo zijn, of juist omdat je hoopt dat er geen bijwerkingen zijn, waardoor je weer afgeleid bent. Ik blijf het ook nog gewoon nemen. Heel misschien ga ik het een keer bijhouden en een maandje stoppen om te kijken of er dan dingen veranderen in libido etc.

Succes met je herstel!

Het lastige is dat (voor mij althans) dat “beetje anders” moeilijk te omschrijven valt. Vooral omdat het nogal een gevoelig onderwerp is en dat ik dan toch eerder aan de verlegen kant ben om het hier in geuren en kleuren uit te leggen.
Laat ons zeggen dat “de kleine generaal” minder snel paraat staat maar eens het zover is,hij wel zijn werk naar behoren doet. Maar het feit dat het dan net minder vlot op gang komt,maakt me dan weer onzeker,wat er dan weer net voor zorgt dat het wat minder vlot gaat. Het zit ‘em dus in ‘t kopke en is een beetje een vicieuze cirkel. Mss dat dat het libido ook wat doet dalen?
Bedankt in ieder geval en ik duim mee voor je dat je nog lekker veel mag rampetampen.
kenc81 is offline   Met citaat reageren