Los bericht bekijken
Oud 28 april 2008, 10:50   #8
Birgit Jansen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 64
Hoi allemaal,

Ik gebruik Finasteride sinds juni 2004. Begon met 1 mg vervolgens de 5 mg die ik in stukjes brak waarbij ik op ongeveer 1,5 mg per dag kwam. Ik gebruikte tevens minoxidil 5 ml en de lasercomb. Sinds de finasteride had ik voor het eerst nauwelijks haartuitval! Voor mij is dit medicicijn echt een wonder na wel 20 jaar AGA. Ik ben even gestopt omdat ik nog een kindje wilde en dan na 3 maanden stoppen komt de haartuitval weer terug en als ik weer begin ermee duurt het ook weer 3 maanden dat het weer stopt. Dat geeft wel aan dat het voor mij het werkzame medicijn is want ik was wel doorgegaan met de minoxidil en lasercomb in die tijd.
Ik heb er totaal geen bijwerkingen van gelukkig.
Ik heb niet het idee dat ik weer heel veel nieuw haar ervan krijg want mijn oude haardos is niet meer teruggekomen maar dat is ook niet vreemd na 20 jaar heel veel haarverlies te hebben gehad. Het stabiliseert er bij mij wel door en dat vind ik al grote winst.
groetjes Birgit
__________________
Finasteride 5 mg (halve tablet per dag dus 2,5), minoxidil 5% sinds augustus 2004, lasercom sinds september 2005 en de diane pil sinds 1998.
Birgit Jansen is offline   Met citaat reageren