Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2016, 15:50   #4
Taggie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2009
Berichten: 46
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verbeterhaar Bekijk bericht
Finasteride gebruiken en bang zijn voor de bijwerkingen van Minoxidil? Meestal is het andersom haha.

De bijwerkingen van Minoxidil zijn heel persoonlijk. Over het algemeen heeft het grotendeel van de gebruikers geen last van bijwerkingen. De bijwerkingen die sommige gebruikers hebben zijn gelukkig niet zo vervelend/gevaarlijk als die van Finasteride.

Misschien even met je huisarts/dermatoloog bespreken?
sowieso heb ik zelf geen bijwerkingen gemerkt van Finasteride.
Uiteraard begrijp ik dat wat je online leest vaak degene met negatieve ervaringen zijn over minox, maar ik heb er toenertijd in de korte periode dat ik het gebruikte niet echt last van gehad, het enige vervelende met minox voor mij was dat mijn haar en hoofdhuid er plakkerig van werd, en als ik gemilimeterd was was dat niet zo erg maar met wat langer haar voelde het een beetje ranzig aan. Nu gebruik ik weer een maand of 2-3 finasteride, en behalve de verwachte shedding heb ik geen enkele bijwerking weer, dus daar ben ik niet zo bang voor. Ik had toenertijd rogain foam, maar dat is wel een stuk duurder, dus moet ff kijken wat ik nu ga proberen. Klopt het dat je minox niet langer dan een uur hoeft te laten zitten en het dan eigenlijk weer kan afspoelen/je haar wassen.
Taggie is offline   Met citaat reageren