Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2016, 16:06   #1
Oase
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2013
Berichten: 27
Welke lotion kan ik nu proberen?

Beste lezers,

Ik volg Haarweb al een aantal jaren maar dit is mijn eerste vraag die ik post.
Ik ben een vrouw en heb al jaren last van haaruitval. Boven op m'n hoofd zie je m'n hoofdhuid heel duidelijk. Ik heb ook een terugtrekkende haarlijn en best flinke inhammen. Ik schaam me er dood voor.
Ik word gek van alle haren die ik in mijn huis zie liggen, echt overal.
I heb denk ik een erfelijke vorm van haaruitval. In mijn familie ben ik namelijk niet de enige. Wel het ergste geval.

Ik ben hiervoor nooit bij een huisarts of dermatoloog geweest. Omdat ik denk dat wat zij mij kunnen voorschrijven ikzelf ook wel kan kopen online. Dankzij Haarweb weet ik wat er zoal is en geprobeerd kan worden.

Ik wilde minoxidil proberen. Ik heb eerste de Foligain F5 Foam geprobeerd. De eerste maand gebruik ging goed, nergens last van. Toen begon mijn hoofdhuid te jeuken en kreeg ik kleine rode bultjes. Daarnaast begon ook mijn gezicht zich op te zetten. Ik ben toen naar de huisarts geweest en die gaf aan dat het waarschijnlijk een allergische reactie was op de alcohol.
Ik ben toen meteen gestopt.
Een jaar later probeerde ik Foligain N5 Minoxidil. Maar al na een week gebruik dezelfde allergische reactie.

Nu is mijn vraag of er een lotion is die géén bijwerkingen heeft die ik kan proberen? Ik zat zelf te denken aan Nanoxidil of Neofolics lotion. Maar weet niet of dit net zo schadelijk is?
Ik heb net de Revita shampoo en conditioner besteld. Maar ik wil ook graag een lotion gebruiken.
Kan iemand mij adviseren?
Oase is offline   Met citaat reageren