Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2016, 17:16   #3
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik heb een grote batch kwijt door de doaune inbeslagname
ik dacht effe ik bestel mij een jaarvoorraad

aangekocht via een frans groot bedrijf en dan krijg ik brief van douane voor invoer verboden geneesmiddelen , het probleem was dat het bedrijf zijn stock verstuurde uit de VS

alles word vernietigd , gelukkig is het bedrijf zo eerlijk om een refund te geven van mijn aankoopbedrag , wat eigentlijk wel top is

vergeet shippings uit de VS , toch als er iets van minoxidil vermelding op de shippingdocumenten staat

vroeger kocht ik uit de VS kirkland , deze werd soms geshipped als hair color product , nooit echt problemen met gehad voor import maar er was steeds label bij does not meet eu standards , maar nu de grijze zone weg is , word het lastig

volgens mij is momenteel de beste methode :

http://www.kirklandminoxidiluk.co.uk/

en laten shippen per max 6 potjes max , de prijzen zijn wel cheap , op 12 maand voorraad betaal je een 6,7 € per potje , wat heel laag is
80 € voor 12 maand batch met internationale shipping , de enige vraag is : word een pakje uit de UK nu wel of niet geopend of nagekeken ?

wie gaat het proberen ?
gezien de UK uit europa wil of al is uitgetreden gaat hier ook veel veranderen met hun import verhoudingen met europa...
dus best niet te lang wachten als hier nog geen duidelijkheid is tussen de landen

wie gaat er testen ?

ik durf niet omdat ik al een batch kwijt ben en gelukkig enkel een waarschuwing heb gekregen , ik was me ook niet echt bewust dat minoxidil ondertussen verboden was , ik bestelde mij steeds jaarvoorraad en klaar kan je door zonder steeds naar nieuwe voorraad te moeten zoeken...

in belgie kan je wel via de apotheek deze laten maken al is de kwaliteit niet hetzelfde als de grote bedrijven , deze kristaliseerd namelijk heel snel als ze de 5% willen bereiken
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 28 augustus 2016 om 17:18
wesley1982 is offline   Met citaat reageren